SD kämpar för dig i din kommun Landskrona | Sverigedemokraterna Landskrona

SD kämpar för dig i din kommun Landskrona

Detta flygblad skrivs och delas ut med anledning av total vägran av vissa tidningar att referera om våra aktiviteter!

Så om ni Landskronabor undrar varför vi inte syns i Landskrona posten så är det chefredaktören på HD som stoppar oss. Tala om demokrati. men vi kämpar vidare.

Nedanstående annons hadde vi beställt för två införande i Landskronaposten (Helsingborgs Dagblad) till kyrkovalet. Det andra införandet stoppades av HD’s ansvarige utgivare Eskil Jönsson. Anser du annonsen är sådan att den borde stoppas? Vi anser det inte och att åtgärden är ett hot mot yttrandefriheten i Sverige!

Å andra sidan publicerade HD, som en av få tidningar i Sverige, bilderna på Muhammed, som väckte sådan vrede i den muslimska världen. Där råder som bekant inte någon fri press eller yttrandefrihet! Skriva om Jyllandspostens bilder kan de svenska tidningarna men så långt sträcker sig inte försvaret av yttrandefriheten att de publicerar bilderna!