Mail från en missnöjd medborgare | Sverigedemokraterna Landskrona

Mail från en missnöjd medborgare

Jag hoppas att ni vinner. Vill att det ska bli mer ordning i sverige än vad det är just nu. Det är för jävligt hur Sverige har blivit.

Svar från Red.

Hej Jesper ! Håller med dig – det viktigaste för oss just nu är att komma till rätta med brottsligheten. – Ofta spårar det ur i skolan och blir sedan bara värre.
Ingen respekt för äldre människor, lagar och seder. – Skärp straffen för våldsbrott !
Vi kan inte hantera denna stora invandringen och då blir det att det spårar ur på alla håll och kanter. –
Vi kan inte skylla på invandrare i allmänhet – det finns många bra människor som anpassar sig och gör nytta i samhället – men måste sätta stopp nu.
Arbetslösheten är stor – massor av stadskassan går till bidrag – Våra äldre och dåligt ställda får stå undan för bidrag till invandringen.
Arbetslöshet leder till flera brott.

Väl mött den 19 september – Vi behöver din röst ! – Hälsningar Bengt

Från Jesper igen:

Men jag håller med om det du skrivit. Det borde bli mer strikt om lagarna. Det liknar nu mera att poliser har gett upp. Det känns bara som att vissa demokrater är rädda för att dom kommer känna sig som ”rasister” som dom nu inte är och vill undvika konflikter. Men tror inte det kommer hjälpa landet om det nu skulle vara så. Skulle ju bara göra det värre. Och att ta bot nationalsången (som jag nu hört talas om) och att vissa demokrater nästan gjorde en ny svensk flagga för att utlänningar tycker det är rasistiskt. Vill behålla vårat Sverige ifrån att kallas ”rasistiskt” som dom nu verkar tro. Dom måste veta att dem inte är i deras land längre och måste förstå att vi har regler som dom inte verkat ha. Om vi nu vill hålla sig till traditioner (med andra ord svenskar) så måste dom förstå att vi ska följa våra traditioner som dom gör själva. Vi kan ju inte precis säga till dom att dem inte får göra det dom vill. Även om jag fortfarande än är yngre än vissa andra, så vet jag att det dom gör är fel. Vissa kan vara trevliga det är ju sant. Men att dom pratar sitt språk fattar jag inte riktigt. Tycker att dom kan göra det hemma men ute. Man känner sig osäker när dom gör det. Hur ska man veta om dom inte planerar något dumt. Vill ha Sverige kvar no matter what! Om dom inte tycker om det kan dom bara sticka hem. MvH Jesper